Jeg har fået en klump … Chokolade!

Chocolate
En ordentlig klump … Chokolade!

Det ligner en klump af noget, som man skal passe på med at proppe i sin mad. Ikke at jeg ved det. Næh, nej, men jeg kender én, der ved det, og som har fortalt mig det. Eller han har en ven, som han har fortalt det til, som har fortalt det til mig.

Men det er bare chokolade. Og ikke bare chokolade, men 99% chokolade. Bum! Mon ikke der kan komme en særdeles smagfuld et-eller-andet ud af det? Det tror jeg nok, at der kan!

Tak til min importør og mellemmand for at hive sådan en klump med hjem fra Trinidad og Tobago – én af jer ved, hvem I er!

En mening om “Jeg har fået en klump … Chokolade!”

Skriv et svar

