Uha, der har været stille … Eller ..?

A
Familieidyl af den pureste slags!

Der har været stille på bloggen i lidt tid. Og med god grund: Den lille familie har været på skitur til “vores” lille sted i det italienske. “Hvor?” spø’r du måske dig selv? If I tell you, I must kill you …

B
Far og søn i de bedst tænkelige omgivelser.

Men det har været en fantastisk tur. Intet mindre! Sol i alle dage lige med undtagelse af den sidste. Og sneen fald til lige inden vi ankom, så på dén front manglede der heller ikke noget.

Mad har vi selvfølgelig også fået, men der kommer altså ikke de helt store, og malende beskrivelser heraf, for jeg valgt at bare koncentrere mig om at nyde det hele, og ikke sidde med kameraet foran mig hele tiden.

C
Hjemmelavede ravioli med fyld af bl.a. langtidsbraisserede kalvekæber. Lækkerier serveret i 2.337 meters højde.

Lidt madbilleder skal du dog ikke snydes for. Det bedste fik min kære kæreste uden tvivl serveret i 2.337 meters højde med udsigt over bjergtinderne: En omgang hjemmelavet ravioli med fyld af bl.a. langtidsbraisserede kalvekæber og med en sauce baseret på trøffelsmør. Ikke dårligt. Slet, slet ikke dårligt! En ret, som jeg bestemt vil forsøge at efterligne på ét eller andet tidspunkt.

D
Når man befinder sig i Tyrol, så er en wienerschnitzel med fritter selvfølgelig på sin plads.

“Vores” område er i Tyrol, så en wienerschnitzel (arg, eller måske blev det til to) røg der også ned. Det der med peberrod, kapers og den lille ansjos, det er jo rent faktisk en dansk opfindelse – en god en af slagsen vel at mærke – så det får man ikke dernede. Men tyttebærsyltetøj er bestemt heller ikke dårligt!

Bloggen starter jeg lige så stille op igen, nu hvor ferien er slut, og når den værste del af min “efter-ferie-depression” har lagt sig. Så kig ind igen snart …

Skriv et svar

