Gasblus til udendørs brug efterlyses!

Skærmbillede+2012-06-06+kl.+14.42.52
Eksempel på den type gasblus, som jeg er på jagt efter.

Jeg er på jagt efter et gasblus til mit udekøkken. Jeg har et i forvejen, som egentlig fungerer ganske udemærket, som er af den type, som man har i en lille kufftert, som man så ellers pakker ud, når det skal i brug, og som bruger den type gas, som man får i små spraymaling-dåse-størrelse beholdere.

Men jeg vil gerne have et “rigtigt” gasblus. Sådan et i smedejern/emalje. Det behøver ikke nødvendigvis at være et dobbelt som på billedet, ligesom det heller ikke nødvendigvis skal være sort (jeg ved, at man også kan få dem i orange blandt andet).

Nåh, men for at gøre det kort: Hvis du ligger inde med et, som du vil af med til en billig penge, så sig endelig til! Det skal kunne reguleres og kunne tilsluttes almindelig flaskegas – der må derfor meget gerne følge den der tilslutnings-fidus og slange med. Det er dog ikke noget krav, for dét ved jeg trods alt, hvor jeg får fingrene i.

Kontakt mig via mail-adressen, som du finder i menubjælken eller skriv en kommentar til dette indlæg, hvis du kan redde min sommer.

Skriv et svar

