Madplan – eller mangel på samme …

Jeg tror, at jeg har taget en beslutning; madplanerne kommer ikke længere på bloggen. Opskrifter kommer der stadig, men selve madplanen må I undvære. Efterhånden er samlingen af opskrifter så omfattende, at der kommer flere og flere gengangere på planerne, så det virker nogle gange lidt som spild af tid, at linke til dem igen og igen.

Derfor bliver fremtiden – medmindre at jeg skifter mening midt i det hele – uden madplaner, men kun med opskrifter. Hver gang der kommer noget nyt og interessant på bordet i det lille hjem, så kommer det altså stadig her på bloggen. Så tingene bliver egentlig som de altid har været, dog vil du ikke på forhånd kunne se, hvad vi skal sætte tænderne i herhjemme, i løbet af ugen, inden ugen er gået i gang.

2 meninger om “Madplan – eller mangel på samme …”

  1. Hej!
    Jeg følger med glæde din blog, men har AL forståelse for “nedlæggelsen” af fremtidige madplaner. Jeg vil stadig se frem til gode, spændende og inspirerende indlæg – også uden at de er del af en fast plan. Keep ’em coming!
    Hilsen Lene

    1. Hej Lene

      Hvor er jeg glad for din kommentar!

      Jeg har været meget i tvivl om, om det var den rigtige beslutning, men omvendt må jeg også erkende, at jeg ikke altid har tid til alting – og efter at vende for’er og imod’er tog jeg altså beslutningen om, at lige netop selve planerne godt kunne undværes. Og som sagt kommer selve opskrifterne jo stadig.

      Men jeg er som sagt rigtig glad for din kommentar – så tror jeg endnu mere på min beslutning.

      Mvh.
      Thomas

Skriv et svar

