Kuller med persillecrust og grov kartoffelmos

Fisk
Aftenens fiskeret – en herlighed uden lige.

Aftenens menu var – hvis jeg nu selv skal sige det – rigtig, rigtig god. Jeg kan desværre ikke tage æren for noget som helst andet end, at jeg tilberedte den. For opskriften, den er ikke min. Men hva’ gør det, når bare tingene smager godt.

Nåh ja, en enkelt modificering af opskriften blev det til: Kulleren blev til en rødfisk. Det var det, som jeg lige havde på lager.

Opskriften er Fjordrejens, og er fulgt mere eller mindre slavisk – så besøg hans side, som du finder her. Der er rigtig, rigtig mange god ting at komme efter …

3 meninger om “Kuller med persillecrust og grov kartoffelmos”

Skriv et svar

