Min nye ven …


Uden at det dog skal lyde som om, at jeg er aaalt for alkoholisk. Det er den gyldne sag i forgrunden, som jeg snakker om.

På vores – efterhånden meget – omtalte ferie i Umbrien, faldt jeg over denne grappa, som jeg virkelig synes godt om. Om man kan få den i Danmark, skal jeg lade være usagt.

Den er mere rund i smagen, end den grappa som jeg tidligere har omtalt her på bloggen; mere dybde og en længerevarende og knap så sprittet eftersmag.

Mmmmm, køb den og smag, hvis du render ind i en flaske magen til. La Grappa Gaiarine Chianti er navnet, som du skal lede efter.

Skriv et svar

