Bøffet!

Min computer er blevet bøffet, og jeg er rasende!

Med andre ord kommer der med stor sandsynlighed til at være lidt mere stille end vanligt her på bloggen for en tid, da vi, mens vi var på ferie, har haft indbrud herhjemme, hvor bl.a. computere m.m. er blevet stjålet. Og uden computer er det jo svært at skrive på bloggen.

Jeg vil se, om jeg kan komme på en midlertidig løsning, for jeg har da en opskrift eller to samt en lille flok billeder fra det store udland, som bestemt fortjener lidt omtale.

Men indtil da, der må I væbne jer med tålmodighed, er jeg bange for.

Skriv et svar

