Madplan | Uge 28 (og 29-agtig)

Lad det være sagt med det samme: Madplanen for uge 29 kommer ikke. Vi er nemlig i den heldige situation, at der er dømt udlandsophold i den uge, hvorfor kun tiden vil vise, hvad vi sætter tænderne i. Meeen, kommer der noget hjemmelavet på bordet, så kan det jo være, at det finder vej her til bloggen. Og ellers vender jeg frygteligt tilbage med en madplan, når vi er hjemme igen, så uge 30 ikke kommer til at lide samme skæbne.

Men madplanen for den kommende uge, den skal I ikke snydes for (om end den er noget kort i det grundet div. aftaler osv.).

Mandag
Madklubben, som eller er en onsdag-ting, kommer i dag. Desserten er indtil videre ikke helt fastlagt, men til hovedret står den på wienerschnitzler med det hele og smørstegte kartofler til. Både dessert- og hovedretsopskrift skulle meget gerne finde vej her til bloggen)

Tirsdag
Ikke hjemme = ingen mad

Onsdag
Spaghetti Vongole

Torsdag
Egg fried rice

Fredag
Ikke hjemme = ingen mad

Lørdag
Det store udland

Søndag
Det store udland

3 meninger om “Madplan | Uge 28 (og 29-agtig)”

  1. Hej Thomas,
    Det ville SIMPELTHEN bare være så dejligt, hvis du ville gå ind i dine overståede madplaner og linke direkte til opskrifter på de retter, du allerede har lavet – tænk på hvor mange flere sidevisninger du ville få! Og hvor let det ville være for mig at finde opskriften på det, du har lavet. Fordi lige nu er det faktisk ikke ret nemt, arkivet er helt nede i bunden og så skal man finde opskriften og så har man glemt, hvad det var for en man ville finde og… bare et forslag.
    Hilsen Solvej

    1. Hej Solvej

      Det var da en rigig go’ idé – jeg må ærligt indrømme, at det havde jeg slet ikke tænkt over som en mulighed. Men du har helt ret; det vil da gøre det meget nemmere, at finde en bestemt opskrift, hvis man sidder og bladrer madplanerne igennem.

      Det kommer til at tage lidt tid, og sommerferien står (heldigvis) for døren, så hvornår jeg lige får det gjort, det ved jeg endnu ikke. Men jeg gør det, gør jeg 😉

      Go’ sommer – og tak for input!

      /Thomas

Skriv et svar

