Introduktion

Efter længere tids planlægning (læs: Dovenskab og mangel på tid til at få tingene gjort), er min Foodplanner-blog på vej til at blive en realitet.

Jeg har være lidt i tvivl om, hvorledes tingene skulle gøres, så overskueligheden er størst mulig osv., og efter at have konsulteret teknisk hjælp, er jeg nu klar … Tror jeg!

Som udgangspunkt bliver bloggen ikke en tidsrøver for mig. Det skal forstås på den måde, at der ikke kommer daglige indlæg, men at jeg samler lidt til bunke – der er trods alt en lille dreng på 4 måneder, som gerne skal have lidt opmærksomhed også. Med andre ord, så kommer der en madplan om ugen (ugen efter vi selv har “kørt den igennem”) med tilhørende opskrifter, og derudover kommer der måske lidt løbende om alt muligt mad- og køkkenrelateret, hvis der er tid til det. Nu må vi se …

Som det lige ser ud nu, så kommer opskrifterne til at stå før selve madplanen, men jeg kan ikke hitte ud af, at gøre det omvendt, så medmindre jeg få en åbenbaring på dét område, så er det sådan det kommer til at køre – blot så I ved, hvorfor opbygningen er lidt (i hvert fald i mine øjne) sær.

Bloggen er – som der står i introduktionsteksten til højre – tiltænkt familie og venner, men skulle andre have lyst til at kigge med, så er det bare super. Det er jo altid sjovt, hvis der er flere, som finder det jeg bruger min tid på, interessant.

Første madplan og opskrifter er på vej, så kom snart igen!

Mvh.
Thomas

Skriv et svar

